جذب و جلب رضایت مشتریان رنو ایران


چاپارسال به دوستان
هدف گروه
قابلیت اطمینان

هدف گروه ما طراحی و تولید خودرو های جذاب، مطمئن و با دوام و برآورده کردن نیاز های مشتریان در بخش های فروش و پس از فروش است.
کیفیت رنو
برداشت ما از کیفیت
در رنو، مشتریان و جلب رضایت آن ها، مرکز همه تصمیمات ما هستند. به همین دلیل ما خودرو های جذاب، مطمئن و با دوام طراحی و تولید می کنیم و همه تلاشمان را می کنیم تا به مشتریان درشبکه فروش و پس از فروش، بهترین خدمات را ارائه دهیم.

برند گروه رنو، در رده بندی شرکت های تولیدی خودرو، از نظر اطمینان و کیفیت خدمات،در سال های اخیر جزء بهترین ها بوده، که این رده با سیاست بهبود مستمر رنو، به دست آمده. این پیشرفت، در سرتاسر دنیا توسط رتبه بندی های گروه های مستقل و مطبوعات تجاری تصدیق شده.



قابلیت اطمینان: در جدید ترین گزارش سازمان آلمانی راجع به مطمئن بودن خودروها، پیشرفت همه خودروهای محصولات رنو، تاکید شده بود. همه مدل خودرو های ما، رده خوب یا عالی را از نظر قابلیت اطمینان دارند.ADAC، در نظرسنجی کیفیت خدمات رنو، به همه‌ی تعمیرگاه ها ی رنو، رده خیلی خوب را اختصاص داد. توئنیگو(Twingo) یک تعیین کننده استاندارد در رده خودش به حساب می آید و سنیک (Scenic) هم از 2009 به طور مستمر نتیجه های خیلی خوبی در نظرسنجی ها به دست آورده.



جذابیت
خدمات
جذابیت: مدل محصولات رنو، به خاطر طراحیشان، جذاب هستند. بعد از معرفی کلیو جدید در 2011، خودرو های رنو، هویت طراحی جدیدی پیدا کردند. طراحی جدید، استوار و متمایز است. لوگوی لوزی شکل برجسته جلوی ماشین همراه با دو خط LED منحنی شکل کنارچراغ های جلو، خودروهای رنو کاملا منحصر به فرد و قابل تشخیص هستند.

:مشتریان ما از کیفیت خدمات ما راضی هستند و راجع به آن صحبت می کنند. به طور میانگین، 8 مشتری از هر 10 مشتری، شبکه رنو را به خاطر کیفیت خدماتش در حین تعمیر خودرو، به دیگران پیشنهاد می کنند. همچنین، 8 مشتری از هر 10 مشتری، پس از خرید خودرو جدید، نمایندگی خود را برای خرید خودرو به دوستان و آشنایان توصیه می کنند.

 

هر ساله 20 میلیون کیلومتر تست در سخت ترین شرایط جاده ای و آب و هوایی انجام می شود.
-5000 نفر در گروه رنو روی کیفیت کار می کنند، از طراحی و مهندسی تا فروش
-15000 فروشنده و 7000 تکنیسین پس از فروش در سراسر دنیا در 2013
-690000 درخواست اطلاعات توسط بخش ارتباط با مشتری ما پردازش می شوند
-90% درخواست های ایمیلی در کمتر از 24 ساعت توسط بخش ارتباط با مشتری پردازش می شوند
-87% درخواست های تلفنی توسط بخش ارتباط با مشتری در کمتر از 15 دقیقه پردازش می شوند
-هر ساله 2 میلیون پرسشنامه برای مشتریان ارائه می شود
هرساله 800000 نظر از مشتریان تحلیل و بررسی می شود